Friday 23 December 2011

BILA BOSAN..INILAH HASILNYA :)

sejak dah jadi budak celik it ni kemain lagi asyik nak mengedit header je..
kalau boleh tiap hari aku nak tukar header blog.
bagi korang pening sikit sampai muntah tengok header aku bertukar-tukar..haha
*buat header untuk blog sendiri memang la rajin kan..
orang lain suruh buatkan berat betul tangan ni..
nak siapkan, makan masa gila..lembab macam siput..haha
sorry kepada yang terasa tu..harap bersabar ye..
saya akan buatkan yang terbaik dan tercantik untuk awak..
insyaAllah...cehhh *cakap je lebih!

ni header favourite suatu ketika dahulu..lama jugak pakai.sampai nak muntah readers tengok


header before this..


zaman gajah..tak reti buat header transparent lagi..mari gelak!

ni pun zaman gajah..copy paste je reti..kahkah 



ok buruk..sila gelak!




header untuk blog shawl aku..simple je kan? 

the latest one..hee :)


banyak lagi header pernah aku buat..tapi tak mungkin la nak publish semua kan?
dah la header busuk..kalau lawa tak apa jugak ek..
p/s: kalau tetiba ada yang nak aku cemarkan blog korang dengan masterpiece aku yang busuk ni,silalah comment ye.heee *nak jugak tu promote..cehh!

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...