Thursday 3 February 2011

HOBI LAMA MUNCUL KEMBALI...

ma hiwayatuki?hehehe..
mentang2 la syllabus arab blaja psl hobi..
hurmm lately ble time nk stdy mst mood nk melukis 2 dtg..
terbantut plak kerajinan aku nk stdy,sekaligus punahlah harapan & impian nk jd bdk pndai..
haha
berkawan plak ngn bdk2 yg jari-jemari mereka sgt suke melukis.
makin terpengaruh la aku.. -_-'
aku igt agi zaman kegemilangan aku melukis..haha
time form 3..
time 2 mmg batak gler nk melukis..
tiap ari mst hasilkn at least 3 karya dlm kertas A4
sampai tebal file aku..
file mickey mouse 2 mmg aku bli utk ltk hasil2 lukisan aku..
slalu bwk file 2 kt skola..
smpi dak2 kls belek lukisan aku stu2..tiap ari mst dorg akn tny,ade lukisan bru x silah?

time 2 ase agak bangga la dpt perhatian dr kwn2 sbb pndai melukis..
sbb time 2 xramai sgt yg batak melukis cam aku ni..haha
mmg la ramai yg suke melukis,tp dorg xla smpai susun lukisan dorg setebal-tebalnye dlm file..
aku pnh terpikir nk jd pelukis terkenal suatu ari nnt..cehh poyo!
igt org hadap sgt dgn lukisan cakar ayam ko 2 silah oi?!
tp seriously kt skola 2 ramai yg pndi melukis n dorg bley jual lukisan dorg 2 dgn harga rm5 sekeping..
kre mhl gak la 2!tmbg bas,mkn sume lps beb! =D
aku pnh nk try wat business camtu kt skola dlu..
tp xjd..yela aku ni agak prihatin n mudah kesian sket..
asal kwn2 mntk je aku bg tros..
"tape la amek je sbg hadiah dr silah"
last2 sorg2 dtg kt aku nk 'hadiah' lukisan dr aku..
haha dan2 ja depa 2..tiap ari ade je ngaku bday dorg..haha
hobi aku melukis utk penuhkn satu file da terbantut..
file lukisan aku 2 mkin lme mkin nipis..siap ade yg nk photostat je xnk amek tros lukisan 2..haha


tp 2 sume aku cter psl 'zaman kegemilangan' aku dulu..
skang ni da berkurun x melukis..
tgn pon da terketar-ketar ble nk strt melukis..
da mcm org parkinson da..adoi! -_-
eh, tp lukisan org lidi aku still terer k! =P

*eh tp yg kt ats ni bkn lukisan aku ek!

hurmm skang ni nk blaja blek melukis cam dulu..
nk strt blek aktif bce komik cam dulu..
sbb ble da bce komik,ilham melukis 2 dtg dgn mencurah-curah..lalala
patu nk blaja melukis dr zackzukhairi,ben(gempak starz),yott n hana..
dorg lukis kartun comei gler!hee =D
seriously skang mmg da xreti lgsg melukis..
lukisan jd cakar ayam mcm bdk tadika br blaja pegang pensel..huhu
mne ntah perginye bakat lme yg terpendam dulu?ececeh geli ketiak aku dgr!
so,spe2 yg baik ati nk ajar aku melukis n nk ajar aku cne nk hasilkn komik bley la jd kwn aku..
aku nk kwn ngn korg2 yg pndi melukis..please2..*eh2,over!* ahaks

hey2,nk cter agi stu hobi aku..
hobi ni agak pelik la smpi bdk2 dorm aku ckp aku giler..huhu
nk tau x ape hobi pelik aku 2?hikhik..
aku suke berckp dgn teddy bear aku..
nme die 'si comei'
sbb ape aku bg nme die si comei?sbb die mmg comei..
walaupon idong die agak senget tp aku terima segala kekurangannya..
aku x pndg fizikal,aku pndg hati dan dalaman die je..
ceit!teddy bear ade hati ke? *sah sewel!* x_x
aku syg gler kt si comei..
slh stu sbbnye adlh si comei pemberian si dia yg aku cintai..hikhik *malu la i*
everyday aku akn tido ngn si comei..
kalo nk stdy pon mst ade si comei kt sblh..
si comei pon skang da pndi maths tau!
aritu die blaja maths ngn aku tros jd pndi..haha
da2 stop cter mcm budak kecik!
menyampah tau x org len bce cter ko ni! xP




 *ni la die si comei aku 2..putih suci je =)
*poyo kn die posing?hekhek <3

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...