Saturday, 29 October 2011

RUMAH BANGLO PALING UNIK

disebabkan aku pelajar jurusan arkitek,
so minat terhadap bangunan and rumah tu mesti ada
aku suka benda yang pelik-pelik and lain dari yang lain
aku tau korang pon suka sangat benda yang pelik and unik kan?
buktinya,entri aku pasal KAD KAWEN UNIK
berbelas reader yang akan baca SETIAP HARI
so entri kali ni aku nak bawa korang cuci mata tengok banglo unik pulak
mana tau ada yang korang berkenan
nanti aku da berjaya jadi arkitek,korang boleh suruh aku design untuk korang..cehhh haha


perghhh ni korang rasa kena masuk dari bawah ke atas?haha


ni rumah alien..tengok la rupa pon macam UFO kan?


nak masuk beraya pon takut..ce korang cari mana pintu dia


ni sesuai sangat la untuk orang yang xsuka dingganggu pengemis..pengemis pon malas nak manjat  pokok tu


haha unik kan?macam banglo barbie lah pulok


aik banglo ke?uniknya..haha banglo untuk ayam or arnab boleh la


ce teka apa yang uniknya banglo ni??for sure la keseramannya kan?haha


banglo ni nampak menarik sebab berkonsepkan resort


haaa ni banglo apa pulak ni?mana lantai mana bumbung ni?da sudah..penin


eheh comelnya.banglo mini :)

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi
Reactions:

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...