Thursday 27 October 2011

MANUSIA ZAMAN SEKARANG MEMANG SUKA SEKS KAN?

haaaaa terbeliak mata korang tengok entri hot aku tu?
suka la tu kan?
ni berani mati punya entri maaa..
aku xpernah tulis tajuk entri hot sangat macam ni..haha
orang zaman sekarang xlekang dari cerita seks..
sebab semua asyik nak bercakap pasal seks je..
sampai online pon nk search pasal tu jugak..
aduh..parah la korang ni..
apa yang syok sangat pasal tu?

tak ada benda lain ke korang nk search kat internet?
balik2 pasal seks..haha
cuba la search pasal pengetahuan Islam ke..
kan bagus..sejuk perut mak ko..
ok2 sory kalau ada yg marah
(yg marah 2 mst dia selalu search..kan?kan?haha)
korang mesti pelik kn apsal la tetiba minah ni nak membebel pasal seks
nak bagi info seks ke?tak pon video seks artis malaysia?auww grrr!
amboi meon..tak ada makna aku nak membebel pasal jadah hare tu!
da korang tak payah nk syok sangat laa..
aku tulis entri ni sebab pelik..
1st time berlaku dekat blog aku..
know what i found today??haha

*wahhh da pandai print screen rupanya budak buta IT ni*

ce korang tengok ps kat atas tu..
WHAT THE???
ada orang search pasal seks dekat internet
ok normal la tu kan..
tapi kenapa keluar link blog aku pulok?
kenapa diorang pilih nak bukak link blog aku pulok?
ada nampak blog aku ni macam blog seks ke?
nampak muka aku ni giler seks ke??
OMG!jangan cakap ye!!!
yang aku nak tergelak tu search keyword dia memang lawak habis
lelaki manje bile melaku kn persetubuhan
eh yeke?tak tau pulak lelaki manja time tu..haha
mintak maaf la awak yang cari tu..
saya xdapat nak bagi jawapan berkenaan isu tu..
hehe
and lagi satu cerita seks dengan guruhku
guru ke guruh ek?
sory jugak tak ada cerita seks dengan guru dalam blog aku ni..haha
banyak jugak la perkataan pelik-pelik aku jumpa hari ni
tamansucha la..nate apakah itu??
haaa mesti ada gak yang garu kepala pastu tros search kat google kan?
pasal gay la..pasal gameslelakimengorat laaa
adoyai nye punnn
aneh-aneh jela korang ni
btw thanks
at least aku dapat sikit pengetahuan apa yang pembaca blog sekarang nak
nak seks???owh no way..
tak mungkin la aku nak bercerita pasal seks kat blog aku yang innocent ni..haha
tapi mungkin info pasal basic tu boleh kot aku share suatu hari nanti..
repeat!suatu hari nanti..bukan sekarang :)
thanks sangat-sangat sebab korang sudi skodeng blog aku yang hampeh ni..
sayang korang!

p/s: sory untuk perkataan seks yang terlalu banyak aku mention kat atas
*tapi korang suka kan baca perkataan tu banyak kali?haha*
weyh!otak aku suci ok!

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...