Wednesday 1 June 2011

UJIAN TANDA ALLAH SAYANG

waktu aku memerlukan bantuan,tade sape yg dtg menghulurkn bantuan
waktu aku memerlukan sokongan,tade sape tampil memberi sokongan
waktu aku kehilangan.tade sape mahu menghadirkan kembali
waktu aku kesedihan,tade sape mahu meminjamkan bahu
waktu aku perlukan tempat utk meluahkn perasaan,tade sape.......
hummm seb bek ade blog kesayangan :)

yang pasti...
hanya Allah tempat aku mengadu dan meraih simpati..
Ya Allah kuatkanlah aku utk menghadapi dugaan ini
SHUKRAN Ya Allah kerana memberi ujian kepadaku
tanda Engkau sayang dan kasih kepada hamba-Mu ini
saat kasih dan sayang dr manusia tidak aku kecapi 


papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...