Thursday 2 June 2011

KAYA TAHAP SERIOUSS TUTTTTT!

byk plak aku nk membebel kn arini?
actually br jap td aku tgk mtv teen cribs kt tv1
senanye br 1st time TERtengok rancangan ni..
eleh aku tau mst korg nk ckp aku ketinggalan zaman kn?
rancangan ni da smpi season bpe kot.aku br dpt tau arini.haha
whatever!ade aku kesahhh?~
layan pny layan,aku terkesima ngan slot 'teen cribs houses'
dorg ni kaya gler babun weyh!
umah besar x igt dunia!
kalah umah dlm the sims 3 aku.haha
siap ade tasik besar n bangsal kuda plak 2..
adoi melampau btol kayanya..
jeles aku tgk

korang xcaya?
ce tgk video ni..ce tgk,ce tgk :)

JOSH AND LAUREN'S CRIB



yg ni pon bapak kaya gak!
MORGAN'S CRIB





korg tgk yg ni!umah ni plg xmenahan..
siap ade pusat bowling dlm umah
bkn 2 je,siap ade pusat hiburan knk2 yg game msukkn token 2
yg plg menarik,ade stu ruang khas utk knk2 dkt bwh tanah
kalo nk turun kne turun pakai gelongsor..
seronok gler!





hope korg enjoy watching those video
one day nk wat umah camni gak la..
asek org kafir je yg memonopoli kekayaan kt dunia ni kn..
those awesome houses' design make me eager to learn n built a perfect dream house one day..
n...be a successful architecture..hihihi :)

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...