Thursday, 28 April 2011

ADDICTED TO SKIRT!

ceit! poyo je addicted konon..
ntah ble mse aku pnh pakai skirt ntah..huhu
tp siyesly tingin sgt nk pakai skirt!
opss jgn slh phm,bkn skirt mini 2..mmg x la.gila ape hangpa ni.

*aku nk pakai camni?haha kalihampuk noh!*


yg aku mksudkn senanye adlh skirt labuh yg kembang 2..
sgt manis tgk gadis ayu pakai skirt labuh.
sejuk je mata memandang..hehe
so tetibe tingin nk jd ayu gak dgn mencuba memakai skirt labuh..
tp bley ke aku jd ayu?ahaks!
humm senanye aku ni dlu agak tomboy.bkn pengkid ok!
"agak tomboy je"
sejak da msuk alam remaja ni,
mkin lme mkin meningkat dewasa br la berubah sket pangai 2..haha
dlu stok seluar sume seluar lelaki yg baggie 2..
(nk kata baggie tade la baggie sgt)
ah yg pntg seluar lelaki la!
time raya plak adek-badek aku sebok cr bju kurung n bju melayu.
aku plak sebok cr rantai yg gantung kt seluar 2..
sgt addicted ngn rantai 2 mse 2

*haa rantai mcm ni la mksd aku..but not exactly la.aku pny agi cantik.haha)

patu skirt mmg aku xlayan la
kaler pink pon lgsg aku xminat..geli geliman aku tgk kaler pink dlu!
haha..tp 2 cter dlu la..
sejak da bergelar bakal isteri org ni (aikk?pulok?) da mule nk bjinak-jinak ngn
bende yg berkaitan ngn pompuan..haha
dlu kalo org tny mak aku, "anak bpe org?"
mak aku mst jwb "4 org.2 laki 2 pompuan tp yg sorg 2 mcm jantan.jd sorg je pompuan" -_-'
skang ni mak ngn kkk aku pon da terkejut berok tgk perubahan aku yg mendadak..
da pndai pkai kaler pink uu!haha
(see..hati manusia bley berubah)

n perubahan 2 makin lme makin menyedarkan aku,
yg aku ni dilahirkan ke dunia sbg seorang pompuan.
bkn lelaki n bkn khunsa..
knape perlu lari dr fitrah yg Allah da tetapkn?
knape x jd diri kte yg sebenar?knape perlu ubah kejadian Allah?btol x?
Allah cipta diri kte mst ada hikmah disebaliknya.
dlu tingin sgt nk jd mcm lelaki
(aku ulang blek,bkn nk jd lelaki tp nk jd MACAM lelaki)
tp skang da besar,da pndi pkir yg baik buruk,jd pompuan agi best kot!hee~

eh2,lebey2 plak ko membebel ye silah?
da lari dr topik ni..haha (well,asilah kn mmg ske lari dr topik)
kejar blek!kejar blek!haha
so,ni la antara skirt labuh yg aku tingin sgt2 nk pkai
tp tade duit agi nk beli..huu~


*wah merah gitu nyah!*

*cantik dan sopan*

*tgk heliza pakai.sgt sweet!nk mcm ni..nk!huhu*

*hitam itu menawan..omputih ni kalo pakai tudung agi cantik.haha x psl2*

*awesome!* :)

*yg mcm ni mmg xminat la..geli je tgk bunga2 plus kain die jenis melekat.xbest2

*yg ni pon sme.kain jenis melekat.sme je xpakai kain.haha*

*ni trend skang..skirt bertingkat..ramai pkai sbb murah.kn?hee*

so kesimpulannye, pakai skirt agi bgus dr pkai jeans ketat senanye..
nmpk agi sopan.terutama utk yg bertudung cam aku ni
da bosan pkai seluar..nk gak jd ayu dan sopan..hehe
tp kalo pkai skirt 2 teliti la btol2 dlu ye!
jgn men sarung je..
ramai yg aku perhatikn pkai skirt da elok labuh n kembangnye..
tp agak jarang smpi kalo kena sinaran matahari bley nmpk susuk tubuh kt dlm 2..isk3
free2 je bg org tgk kaki yg cantik 2..
kalo nk pakai skirt,lebih bgus kalo pkai seluar dalam.(bkn panties ye!)
ala kalo pkai bju kurung kn ade kain dalam,yg ni adek-badek die la.hehe
ok 2 je nk membebel.tata!

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi
Reactions:

2 comments:

Fatma Diyana MB. said... BALAS KOMEN

hee. skirt lawaa. suka tengok orang pakai skirt. tapi susah nak cari baju matching laa. huu. tak pandai nak bergaya ni.

Shila said... BALAS KOMEN

fatma: hee sory bru pasan ade comment.
hum 2 la ssh nk matchingkn bju ngn skirt.nk2 agi kalo skirt selain dr kaler hitam,putih or cekelat..
sy pon xreti sgt nk bergaya ni.asalkn selesa pakai ckop la.hee ;)

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...