Sunday 5 December 2010

SAYA ISTERI ORG..

wah3!bkn men agi..smlm br gado..
arini da ade org puji sweet husband n wife.ahaks! XD
citernye bermula begini..
td,aku g satu butik ni utk membeli jubah.
mcm bese la.mst ade die tmnkn aku.hehe
then, tgh try2 bju tu, aku tny penjual dkt butik 2 mne stu jubah yg cantik bg die..
xpasal die tny..nk tau x die tny ape??
"suami kata yg mana lawa?"
adoi!tersentak aku!
tetibe ade org ckp si die suami aku..
wah blushing tros aku time 2!haha
aku lyn je time 2..
patu time nnk byr jubah 2,die tny agi..
"belum punya anak ke?"
adus!stu agi soalan cepumas..
haha adakah muka aku mcm muka ibu yg sedang menunggu kelahiran anak?
ataupon die nmpk perut aku ni buncit mcm org tgh pregnant?
alahai segan gler!
agi skali blushing~
XD
korg bley bayangkn x mcm mne muka aku time 2?hahaha
time 2 ase cam nk tipu gak yg aku da ade ank 2 org..jari pon da berinai molek da..
tp mcm xbaek plak menipu..
mak sy ckp org yg menipu 2 berdosa tau!hehe
so sy berterus terang la 2 bkn suami..sy msh stdy..haha
p/s: wat aku bersemangat plak nk kawen cpt!hehe asilah da gatal!dush~dush~
~k la tata!nk g beli satay ayam..mengidam da ni!nyum2 =P

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...