Monday, 27 December 2010

KALAU AKU CAKAP AKU DA FEDUP?!

aku sudah tidak percaya padamu lagi..
aku bosan!bosan!pada dirimu..
aku benci!benci!pada dirimu..
auww!da berdangdut plak minah ni..haha

tp seriously aku mmg da agak fedup n bosan la..
nk jerit kuat2 bley x?*korang tutup la telinga 2 kalo xnk dgr*
ARRRGGGHHHHHHHHHHH! ^tarzan style^
*comei la pulok tarzan ni*

hampir tiap ari kne menghadap mukanya..
hampir tiap ari kne memahaminya..
bkn setakat memahami,tp kena belajar serba-serbi pasalnya..
aiyo bosan aku!
aku menghadap die tiap ari 2 pon sbb terpaksa je..
kalo ikutkan hati nk je aku cabut lari dari die..
eh tp xde la tiap ari sgt menghadap die..hehe
ahh!senang citer aku mmg da benci sgt ngn die!
DA MUAK!
aku da xtahan hidup dgn die!
tp org tua2 ade ckp, 'xkenal maka xcinta'
hissh..masalahnye aku da cuba mencintai die..tp xbley jugak..
hati aku bkn untuknya..huhu

you,sorry i rase i memang xbley bersama dgn you..
kite tidak ditakdirkan bersama.
i rase i nk drop you..susah sgt i nk memahami you 
dan i memang benci you dgn seluruh keturunan you dari dulu lagi..
i'm so sorry account..huhu
4 januari ni adalah penentu tarikh sama ada kita bley bersama atau tidak..

 
 

p/s: hey2!korang jgn salah sangka ye..aku bkn benci si dia..
aku cume benci subjek account..hidup dgn si dia sgt bahagia ye stkt ni!hehe


papan kekunci diketuk oleh SilaHezi
Reactions:

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...