Thursday 18 November 2010

LELAKI ITU START MENGORAT AKU..

wah3!lme gak ko x update blog ye silah?
mst ade cter hot ni?hehe..
hum entri kali ni bkn ayat aku pon..
ayat sia dia la..lelaki itu..hehe
tme anniversary ktorg aritu,
tetibe dia anta msg mengimbau balik saat2 dia mengorat aku dulu..ahaks!
mcm sweet plak!
^euww gedik ye ko silah!dush!dush!^


jam mse 2 menunjukkn kul 10..enset aku pgg..'nk msg xnk,xnk msg nk'..
tme 2 gua ckp sama lu mmg cuak gler..
tp pdhl kt cc..haha..nga syok2 men game terase da tibe msenye aku msg die..
yela kn aku kn jntn,nk ngorat kne la mulekn dlu..
xkn pmpuan tackle aku kot..tau la aku ni kn hodoh..
xlyk tuk sape pon..huhu..tetapi genggam bara bia smpai jd api!eh btol ke aku ckp?
lantak la..aku da dpt no die,so ape tggu lg..
aku msg die..
'as'kum..ngah watpe?'..
ayat ni mmg aku akn ingt smpai ble2..mane x nye,detik2 pknalan aku ngn die 2 beb!hehe..
pas bpe minit 2 die bls,cis die cme jwb slm aku je..
bajet hot malaya la 2..huhu..
patu aku wat la mke xtau malu aku tny nk knl..hahaha..
seb bek not face 2 face..kalo x jtuh air mke aku yg hensem ni..huhu..
da abes sume2 cter,potpet2..
lu nk tau die bls ape?die mara aku beb..
die tduh aku menipu..huhu
hancur bkecai sume harapn dn impian..punah gulana..huhu..
patu die xpuas ati die g tny bf first die,ala roy,xkn xknl,ensem macho kacak, *
ape sgt la nk dibandingkn ngn aku ni..mke mcm shah rukh khn je.. *
ala hero hindustan yg slalu kua kt tv 2..huhu..
hmm so camni je la aku start knl die..
2 je la cter aku utk kali ni..
tggu episod akn dtg ye..
gos amigos!emmuahhh! 

ayat kt atas ni sume die yg msg kt aku..haha
xsangke gak die ni pndi mengayat camni..
*senanye aku xpnh kapel ngn sesape pon sblm ni..skandal 2 bese la..hehe
die la the first n the last..insyaAllah
*bley tahan perasan gak mamat ni..bley plak ngaku muke die cam shah rukh khn..haha
abes aku cam ashwarya rai ke?huahua ^sepak asilah laju2!^

*macam ni la cara lelaki itu mengorat aku..hikhik
sweet x? ^sepak ko perasan!^

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...