Sunday 7 November 2010

AKU PON NK CITER PSL DIRI AKU =P

heh ko ni asilah,asek nk meniru org je!
org buat ini,ko nk buat..org buat itu,ko nk buat gak..
org citer psl diri sendiri ko pon nk citer gak..
*mcm la ade org nk tau psl citer ko cik silah oi!*

ok!aku nk strt citer ni..
sila beri tumpuan sepenuhnya!agaga

~saya seorang perempuan..(of course la makcik!kalo x,mcm mne mak ko bley ltk 'binti' kt nme ko)
~org suke pggl sy makcik n mak nenek..
   p/s: mak nenek 2 bkn merujuk kpd moyang ke?wah3!pnjg umo la kirenye aku ni? =D
~awet mude!(minum jamu la 2 kn?eh tade la minum long jack kacip bedah je)
~suke makan bayam..
~ketot je mcm ayam katek..(comel kn? =))
~badan tough gler!six pack whoaa!
  p/s:korg dpt bygkn x?aku lah popeye the siloman..tutt!tutt!
~suke spray taik kucin jd rainbow kaler..wow!menggoda la taik kucin 2!
~suke mkn nyamuk(oi2!ko igt aku ni froggy ke ske mkn nyamuk plak)
~feveret food: ubat nyamuk..(sbb bentuk die mcm kerepek bawang yg makcik tepi jln jual 2)
~suke sgt mandi!(ah!ko jgn nk menipu la asilah..ko 2 da la busuk!)
~pandai lukis...hihi(lukis org lidi je..eleh korg 2 pandai ke lukis org lidi? =P)
~pandai memasak(masak air,masak nasi,masak telur,masak maggi,masak ikan longkang)
~pandai menjahit..(jahit seluar tracksuit yg terkoyak kt tgh2..len xreti)
  *wah!bley wat menantu ni..sila2 isi borang dulu ye wahai makcik2 sekalian..ahaks!
~sgt pendiam dan sopan santun..(aiya!malu la saya..jgn la puji..^dush!dush!penipu besar!^)
~jujur orgnye...(tgklah..muke saya suci je kn?kn?minyak msk suci murni..lagi suci,lagi murni..huahua)
~hangat2 taik lembu..(mne ko tau taik lembu hangat..ko kn suke taik kucin je?)
~suke menyanyi dlm tnds..tekup muke pakai gayung..fuh terasa merdu gler suara!
  kua2 toilet je hujan lebat!agaga
~suke suki aku la nk merapu ape!

da..tatatititutu!
minggu dpn je aku smbg agi citer hot aku ni..
*xhot lgsg la weyh!dush!dush!*




papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...