Sunday 3 October 2010

WANITA CANTIK...

hobi aku lately adlh mencuci mata tgk pompuan2 cun kt fb..haha
pelik kn?kalo nk ckp cuci mata tgk laki ensem tape gak..
eh2!korg jgn slh sangka plak!
aku bkn lesbian or bisexual ek!naluri aku cume kt laki sejati je..hikhik
hobi ni kkk aku la yg ajar..
asal tgk kwn2 yg cun je tros tgk picture2 dorg..
abes la sume gmbr ktorg geledah..haha
patu esok2nye cr frens of frens dorg plak..
yela,nk add dorg segan..
xknl sgt..agipon dorg 2 da la lawa,rmai peminat..
ape sgt la nk bandingkn dgn aku ni..huhu
tiap kali bkk fb je,mst ade awek cun br yg aku usha..
dorg ni mmg thp cun abes la smpi frens beribu kot!
geram gak tgk muke dorg yg cute n ayu 2!
mne x rmai laki dok kejar2 dorg..
da la muke cun melecun,body lawa plak 2..
jeles aku!huhu
da abes frens of frens,aku usha artis plak..
kalo artis ni,tatau jela kn cne dorg bergaya..
smpi terpukau sume mata yg memandang..
(aku berckp psl artis bertudung..bkn yg seksi dan seksa yg melihatnye)
pandai bergaye n giler posing dpn camera..
2 la aset dorg yg wat kn laki meleleh je air liur tgk..haha
tp tape la..aku da cukup bersyukur da dgn nikmat yg aku dpt ni..
lawa mne pon kte,tp bkn kte pny pon..pnjm dr Allah je..
so watpe nk bangga2 ade muke cun melecun atau body mantap mcm kerangga..
hakikatnye sume 2 bkn milik kte yg sebenar..=)

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...