Sunday, 3 October 2010

MERAJOK!!!

merajok ke cik silah oi?
yup!aku sedang merajok!huhu= (
haha klaka la..pdhl mule2 bkn aku yg majok
tp skang, aku plak yg wat muncung 15cm..huuuu
org tua2 ckp kalo majok burok beno rupe..
ah lantak la!nk majok gak!=(

humm senanye majok ni jd kt pompuan je ke?
laki xpnh majok ke?

tipoo la kn laki xpnh majok..
laki majok agi trok kot!
ssh gler nk pjok..sbb laki ni EGO!
btol x?btol x?haha
ade la org ckp kn..
laki majok ni dayus..
oppsss! dayus ke?haha
yg bg pendapat ni bkn aku ek!
tp ade la slh sorg laki bg pendapat cenggitu..
(mcm la die xpnh majok seumur idop kn?)haha

aku ngn si die mmg kuat majok..
dua2 sme je..
well ktorg kn zodiak sme..ngee
dlm sehari 2 mst ade adegan pujok memujok..
kalo aku majok,die pujok..
kalo die majok,die pujok..
eh silap!
kalo die majok aku pujok..
tp kalo da ssh sgt nk pujok,last2 dua2 majok..
ha lantak la tatau sape nk pujok sape..haha

tp kn,utk awek2 kt lua 2..
kalo korg majok..da siyes gler majok ni smpi muncung pon nk tercabut,tp still x dipujok..
(alolo cedeynye)
AKU ADE TIPS UTK KORG!hehe
sng je..org ade ckp 'AIR MATA ADALAH SENJATA WANITA'
mmg betol!laki mmg akn cair ngn air mata korg mcm esklem cair kt tgn..hehe
time korg da muncung kt die,cube korg cter sket psl pasaan korg yg sedey sgt 2..(ececeh!)
wat2 la muke cengeng korg yg comel 2..haha
pastu slow2 nanges dpn die..(tp jgn over nanges smpi nk bguling-guling!wat nyampah die je nnt!)
nanges smbl tatap mata die tajam2..comfirm die akn cpt2 pujok korg!
x tahan babe tgk air mata korg meleleh..hehe
humm..korg jgn la plak tme majok 2 g tengking2 die blek kalo die xnk pujok korg..
laki ni kn ego..ble kte tengking die atau cabar kelakian die,cmfrm smpi setahun korg x akn dipujok!
last2 korg yg tgh majok 2 yg kne pujok die..ha kn da ssh 2..haha
bende ni slalu jd kt aku..sbb 2 aku ckp camtu..haha

laki suke kalo die majok,korg bg 100% perhatian kt die..
yela,bkn pompuan je nk perhatian..laki pon sme..
laki kn gedix!opsss!haha
so korg kne sentiase pujok die..keep persuade him until he down!
mmg la ssh kalo dpt laki yg ssh gler nk pujok ni..
tp berkorban la sket..
sme la mcm tme korg majok gler2..korg nk die pujok abes2 kn?
kalo bley dr pagi smpi subuh esok korg nk die pujok..haha
humm..tp kne pandai beza tau!
ade setengah laki kalo die btol2 majok,die nk korg bg die ruang utk bersendiri..
laki jenis mcm ni bek jgn terlalu over memujok..
1st 2 pujok sket2..kalo die da bengang n suro korg leave him alone,better jgn kaco
bahaye woo!biar die reda dulu dlm sejam dua jam(jgn smpi berhari-hari) patu br korg troskn misi memujok..
time 2 die da cool down..mst ok pny =)

hum k la aku x terer sgt bab2 ni senanye..
aku bckp ni pon berdasarkn pengalaman..hekhek
pape pon..majok,majok gak..
tp jgn smpi perang dunia kedua plak!
kang x psl2 clash psl bende kecik..kn x best camtu..huhu
entri ends..ok tata!emmmuaaahx!=*


papan kekunci diketuk oleh SilaHezi
Reactions:

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...