Tuesday 12 October 2010

ALHAMDULILLAH ALHAMDULILLAH ALHAMDULILLAH

alhamdulillah..x henti2 sebut perkataan 2..
bersyukur sgt99 sbb doa aku dan mama dikabulkan Allah..
terima kasih Allah..
aku berjanji akn wat bersungguh-sungguh!hehe
xsaba nk kembali perah otak!yea! XD
yela kn,da lme kot otak aku ni membeku je kt uma ni..

tp kn,yg wat runsing nye skang ni,ape yg aku mntk dpt len plak..
terpakse berjauhan ngn si die..huhu
mgkn ni takdirnye..terpakse berpisah wat sementara waktu ngn org yg tersayang.. :(
aku terima..maybe ade hikmah disebaliknye..huhu

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...