Sunday 18 September 2011

STILL.....

yeahhh nampaknye blog ni da semakin berkulat dan hapak baunye..
harap la xmampos agi..aku blom bersedia nk kuburkan ko wahai blog kesayangan..huhu
lately i'm toooooo busy with a lot of projects n tasks..
next week plak da start exam..
memang x dan la aku nk sebok2 update blog mcm org lain..
banyak sgt cerita nk kecoh kt korang sebenarnye..
tp seriously xdan..
ni pon curi tulang sekejapppp je update blog..
nampak la sket ada effort kn?haha
sebab aku tau,aku ni jenis kalo da menaip susah nk berhenti..
kalau boleh nk karang cerpen je kt blog ni everyday..hehe
but at least aku ada gak copy paste info untuk korang baca..
the simplest n the fastest way to update blog...haha

RINDU.........................
OH ANGIN..SAMPAIKAN RINDUKU PADA MEREKA INI:-  ;)

lukisan ni aku lukis n warna pakai art marker time si dia tgh jauh nun di kuantan..
(anime bkn dr hasil imaginasi sendiri)
*p/s: saya akan tetap menunggu... <3

 ni agi sorang..si kecik yg sgt aku rindu!comei x dia pakai baju melayu besar?hehe

si kecik tembam sgt sebab kuat gler minum susu..minum botol susu besar xpadan dgn umur..haha


waktu tengah update blog ni.hujan sgt lebat..turun je bawah,air da naik sampai ke ruang tamu dan dapur..
kali pertama dalam sejarah,rumah aku dilanda banjir seteruk ni..huhu
so terpaksa hang on jap semua kerja termasuk mengupdate blog ni,utk membersihkan rumah yg da dinaiki air..kotor kot!sebab air yg masuk dalam rumah 2 air dari longkang sebelah..euwww
n yg agak sedihnye......final project aku yg sgt222222 penting 2 terkena sket air banjir 2.. :'(
.....UJIAN TANDA ALLAH SAYANG.....

papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...