Saturday 2 July 2011

BUKAN SENANG JD PELAJAR AED

ok fine...skang da pukul 4 lebih still xtido agi..
kebal betul mata kau asilah?
tengok cermin,eye bag obvious gler kot!
omg!
seminggu da xtido...
upss maksud aku xtido malam..
melampau la 2 kalau xtido langsung..
tp siyesly memang xtido malam..
pas subuh baru aku bantai tido puas2..
sampai tengahari.2 pon kalau tade kelas pagi..
kalau ada kelas pagi memang lebur la jawabnye..
ok korang mesti nk cakap aku teruk kn tido pas subuh?

rezeki xmasuk kn?ok aku tau..derrrrrr~
habis,time lain memang harapan la.
tade masa langsung nk tido..kelas dr pagi sampai petang
khamis n jumaat je tade kls pagi..
cuba cakap sket,celah bila aku nak bantai tido puas2?
buat task gc 1 yg sangat 'best' sampai xtido!
fine..memang la korang paham sgt gc 2 ape kn?haha
gc stands for graphic communication..
gler letih weyh siapkan task!
every week budak2 AED memang tade masa langsung untuk enjoy 
kitorang dikehendaki menyiapkan 4 task yg sgt 'menarik' dlm masa seminggu..
n kena submit on time
xdibenarkan delay walaupon sesaat..
k..korang mesti nk ckp "ala baru 4,belum 40.."
banyak la korang baru 4!
susah kot!
salah sikit je kena re-do semula dr awal..
kalau re-do sekali je tape gak..
ni berpuluh kali!owh tipu je..xsampai puluh pon
humm kertas A3 satu block 2 cepat gler habis..
duit banyak gler nk kena spent..
jd budak arkitek memang memerlukan banyak kesabaran..
aku banyak belajar erti kesabaran dan ketabahan dr situ..cehhh! 
humm roommates aku jenis yg tido lambat mcm aku jugak..
n kitorang ni jenis yg suka biar pintu bilik terbuka selagi kitorang xtido..
siapa yg xkenal bilik kitorang..
semua budak level 6 dkt mahallah 2 tau bilik kitorang.
bila sebut bilik 633,dorang akan cakap
"ohh,bilik yang terbukak 24 jam 2 ek?"
"ohh bilik yg pintu dia xpernah tutup 2 ek?"
ok kitorang memang suka bukak pintu luas2...
saje nk show off bilik yg cantik.haha
tade maknenye!
rimas kot pintu tertutup..kalau boleh tuka baju pon nk bukak pintu gak.haha *melampau*

aku dapat bayangkan aku akan menangis berguling-guling bersama rakan2 xlama agi
sebab apa?
sebab.... minggu2 yg akan datang
kitorang akan dpt task yg lebih 'menarik,tertarik,kau memang da bomb!'
awal2 ni baru warm-up je..
n know what?
mid term test kitorang x mcm pelajar lain..
kitorang tade exam paper.
kena masuk dewan periksa bagai..
tp kitorang kena buat projek lukis Masjid Besi,Putrajaya in A2 size..
wahhh! A2 weyh!jgn main2..bkn size A3..
dah la mid term break cuma 2 hari je..
itupon hari sabtu ahad..
fine!baik xpyh bg cuti langsung!buat sakit hati i je..

tp tape la..ini yg aku minat..
aku bersusah payah nk tuka course dulu..
n skang da dpt,so kena buat yg terbaik!
xboleh main2 da...ganbatte asilah!n all AED students :)
NO PAIN,NO GAIN!
 *eh salah emoticon pulok*
*haa ok baru bersemangat*


papan kekunci diketuk oleh SilaHezi

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...