Sunday, 22 August 2010

sebab saya sayang awak! =)



awak,video ni utk awak tau!ye,utk awak la..awak sorg je!
saya sayang awak..sayang sgt99 kt awak.
btol!saya xtipu..awak percaya la..
mmg saya xtipu.kalo awak bley tengok isi dlm hati saya ni,awak tengok la..
dlm 2 cume ade name awak sorang je..
sy xtipu!macam mane nk cakap lagi ni?

tp memang saya sayang awak la.
SAYANG AWAK TAU!
awak,nanti kawen dgn saya tau!
saya tunggu awak masuk meminang saya.
sebab saya perempuan,xbley masuk meminang awak.malu la saya..hehe
awak tau kn betapa cintanye saya kt awak?
awak sedar kn saya sayang awak?
awak pon sayang kn saya kn?
saya tau 2..hehe
cme kadang2 saya saje nk tanya awak byk kli.
"sayang sayang b x?"
sbb saya xnk awak ckp 'TAK!"
sbb saya nk awak slalu cintakn saya.
saya nk awak ingat saya sorg je..
saya xnk awak lupekn saya sesaat pon!
jahatkn saya?huhu..
bialah awak nk cakap ape.
yang penting awak selalu sayang saya,awak selalu ingat kt saya..hehe
sebab saya xmo awak jatuh kt tangan perempuan lain.
tp awak xkn buat macam 2 kn?
ckp kt saya awak x akn buat!huhu..
saya percaya awak!hehe..
awak janganlah buat saya menangis tau!
saya nk happy2 aje dengan awak.hihi
awak,saya xpernah peduli kelemahan awak.
sebab saya tau,saya pon ada kelemahan.
awak terima semua kelemahan saya
jadi,saya pon same.
saya anggap kelemahan awak 2 adalah sebahagian dari saya.hehe
awak,nanti kalo kite da besa sikit,da bley kawen..
saya nk jadi isteri awk yang solehah.
saya nk jadi yang halal di sisi awak.
best kn kalo kite dpt same2 setiap saat?
best kn tiap ari awak balik keje..
lepas 2 saya sambut awak ngan penuh kasih sayang
saya cium tangan awak.saya picit2 badan awak yang lenguh2 2..
saya sediakn makanan kegemaran awak.
awak pon makan ngan penuh beselera..
gembiranye saya tgk awak gembira..hehe
awak,awak nk tau x?
saya selalu risaukn keadaan awak.
masa awak sakit,saya risau sangat2.
rasa macam saya pulak nk sakit..huhu
tp awak tade kat sisi saya masa 2..
kalau la saya bley rawat awak.huhu
awak,kalau sekarang kte x dpt bersama,x ape..
kte doa supaya kte dpt bersama nanti.
lepas kte kawen.
kn itu agi bagus?
kte doa jodoh kte sampai syurga tau!
saya sayang awak!=)






Reactions:

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...