Tuesday 1 June 2010

BLAJA WAT BLOG...LALALA

hari ni aku bngun pg2,bkn sbb nk g keje..ari ni cuti..mak ngn kkk aku ajk shppng..tp xmo ikot. =P
aku bgun bkn tros kmas uma..ngn muke br bngun tido,aiq liuq basi meleleh kt bibir,aku tros bkk tv..tgk rancangan ewah2!abes je cter 2,br aku tingat nk update blog aku yg br aku wat smlm..ntah ape la jdnye blog aku ni..mcm tin kosong je.huhu..mklumlah bdk bute IT yg tatau psl blog2 sume ni tp ade ati gak nk wat..sje nk show off blog kte mcm yg korg korg sume wat..jeles tau bce blog org len!kte pon nk..hoho..first2 bkk mmg terase diri ini bengong..tatau nk tkn yg mne stu..mcm katak bwh tempurung..hoho.korg tgk blog aku mst korg nk tegelak kn?sbb xbesh cam blog korg..kn?kn?tape la.aku kn br blaja..nk gelak,gelak la..
hum..skang ni aku dlm proses nk menyiasat mcm mne nk bg blog ni tmbh menarik..so tade pape da nk tulis..tatau nk ckp pe..len kali aku tulis agi ek ksh idop aku yg bengong ni.k2 chow dlu peah,joyah!sudi2 la bkwn ngn aku ek!SALAM..

Dia yg ku sayang :
*JANGAN BERCAKAP BUROK TENTANG DIE!SBB DIE ADALAH SEBAHAGIAN DR SY..=)

No comments:

CLICK NI!BESTT! :)

AL-FATIHAH

1
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
2
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
Segala puji tertentu bagi Allah, Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam.
3
الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
4
مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
Yang Menguasai pemerintahan hari Pembalasan (hari Akhirat).
5
إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah, dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.
6
اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
Tunjukilah kami jalan yang lurus.
7
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
Iaitu jalan orang-orang yang Engkau telah kurniakan nikmat kepada mereka, bukan (jalan) orang-orang yang Engkau telah murkai, dan bukan pula (jalan) orang- orang yang sesat.

..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...